Vásárlás menete

Javasoljuk, hogy a vásárlás kezdete előtt regisztráljon webshopunkban.

A regisztráció során megadott szállítási és statisztikai adatokat személyes információként kezeljük. A megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgáltató felé közvetítjük. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.  A vásárlás menetének gyorsítása érdekében nem szükséges regisztráció, viszont fontos tudni, hogy a nem regisztrált ügyfeleink rendeléseiket nem tudják a későbbiekben nyomon követni. Minden bruttó 10 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes, egyéb esetben a szállítási díj bruttó 1143 Ft!

I. Vásárlás menete:

1.Termékeink menüpontra kattintva válassza ki a megvásárolni kívánt Finetest terméket. A rendelési mennyiség alapértelmezett értéke 1 db, de ezt ezen a felületen, vagy a későbbiekben is módosíthatja. 

2.A bevásárlókosár piktogram gomb megnyomásával teheti a megvásárolni kívánt terméket a Kosárba. A termék Kosárba helyezéséről a rendszer egy előugró ablakban értesíti Önt.

3.Amennyiben még szüksége van további termékre úgy folytatás gombot válassza, ha befejezte a vásárlást kattintson a Pénztárhoz gombra.

4.Pénztár

- regisztrált ügyfeleknek (felhasználói fiókkal rendelkezőknek) bejelentkezés után automatikusan a beállított számlázási és szállítási adatai betöltődnek

- Regisztráció nélküli vásárlóinknak – itt kell kitölteni értelemszerűen a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat.

- Átvételi mód: három opció közül lehet választani.

 - Átvételi pont: kérjük, válassza ki lakhelyéhez közel eső címet

- GLS házhoz szállítás: a futárszolgálat a megadott szállítási címre viszi ki a megrendelt csomagot.

- Személyes átvétel: Meyra Szaküzletben átvehető a megrendelt termék (ebben az esetben csak készpénzes vagy előre utalás lehetséges)

d.- Fizetési mód:

- Utánvét: futárszolgálatnak kell átadni a rendelés végösszegét.

- Előreutalás: Utalás esetén kérjük az automatikus Rendelés Visszaigazolásban feltüntetett „Végösszeget” utalja el a Rehab Zrt. számlaszámára: 10300002-10551345-49020010. Kérjük minden esetben, a közlemény rovatban tüntesse fel a Webshop Rendelés Azonosítószámát! (pl: Webshop Azonosító:10)

(Ebben az esetben a csomag átvételekor természetesen nem kell fizetnie)

-Bankkártyás fizetésnél a  weboldal automatikusan átirányítja Önt a SimplePay fizetési rendszerébe.

  e.- A Megjegyzés rovatba írhat minden, a szállítással kapcsolatos információt, mint például kapucsengő szám, lehetséges szállítási időpontok, illetve a számlázási név és cím, amennyiben az eltér a szállítási adatoktól. 

A rendelés véglegesítése előtt klikkeljen a megrendelés elő nézete gombra, melyen láthatóvá válik a rendelésével kapcsolatos összes információ. Ha az adatokat módosítani kívánja, a vissza gombra kattintva megteheti. Amennyiben minden adat helyes úgy nyomja meg a Rendelés véglegesítést.

Rendelését rendszerünk automatikusan rögzíti, és visszaigazolást küld a megadott e-mail címre.

  

II. Számla kiállítás:

A megrendeléséről szóló számlát a megadott szállítási adatok alapján állítjuk ki. Amennyiben Ön másik névre szeretne számlát kérni, úgy kérjük a rendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban legyen kedves feltüntetni a számlázási adatokat, vagyis név, cím, illetve cég esetében az adószámot is kérjük megadni.

Megrendeléséről szóló számlát a csomagjában fogja találni. Ha valamilyen véletlen során, mégsem találná meg a számlát a csomagjában, kérjük mindenképp lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

 

III. Szállítási információk:

A megrendeléseket 5 munkanapon belül kiszállítjuk, amennyiben a termék raktárunkban elérhető. Ha a szállítás 5 munkanapnál több időt venne igénybe, vagy a termék idő közben készlethiányra futott, tehát nem elérhető azonnal a raktárunkban, úgy Ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

A kiszállítás megkönnyítése érdekében, kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön rendszerint nap közben, általános munkaidőben elérhető. Amennyiben bizonyos időközönként, vagy egyes napokon biztosan nem tudja átvenni a csomagot, kérjük jelezze a megjegyzés rovatban.

A futárszolgálat kétszer kísérli meg a csomag kiszállítását. Amennyiben a második kiszállítási kísérlet is meghiúsul, a csomagot a futárszolgálat visszaküldi az Ügyfélszolgálatunkra, és megrendelését töröljük rendszerünkből. Előfordulhat azonban, hogy előre nem látható okok miatt Ön, minden igyekezete és elérhetőségének megadása ellenére sem tudja átvenni, a kétszeri kísérlet folytán sem a megrendelt csomagot. Amennyiben ilyen eset merülne fel és ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi, úgy a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. A csomag átvételekor kérjük, még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe. 

 

IV: Rendelés módosítása, lemondása

Miután az e-mail fiókjába megérkezett az automatikus Rendelés Visszaigazolás, Ön már a webshop felületén keresztül nem tudja lemondani a rendelését. Azonban a megrendelés visszavonása a futárszolgálat részére történő átadás előtt még lehetséges, amennyiben ezt írásban jelzi részünkre az Ügyfélszolgálat elérhetőségein. A rendelések átfutási ideje általában 2 nap, tehát ha a rendelés feladása után 2 munkanapon belül szeretné lemondani a rendelését, vagy módosítani szeretné,akkor mindenképp javasoljuk, hogy először érdeklődjön Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetőségein a rendelés állapotáról, majd utána írásban is nyújtsa be módosítási kérelmét.

Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve még megteheti. Ebben az esetben kérjük, hívjon minket a lehető leghamarabb az Ügyfélszolgálat telefonszámán, hogy a rendelés állapotáról információt tudjunk Önnek adni, majd ezt követően e-mail-en is legyen kedves visszaigazolni a rendelés módosítási kérelmét.  

 

Az elállás joga:

A Megrendelőnek a kézhezvételtől számítva 8 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére, annak címére, hiánytalanul, sérülésmentesen, a számlával -vagy annak  másolatával- visszaküldeni. A kézhezvétel időpontja a futártól történő átvétel időpontja, mely a futártól kapott nyugtával bizonyítható. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszatéríteni a Megrendelőnek, azonban a visszatérítés a szállítási költségre nem érvényes. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételét a REHAB Zrt. nem vállalja.

Ha a terméket a vevő használatba vette, vagy nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a REHAB Zrt. részére, akkor a Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.

Amennyiben a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a REHAB Zrt. elengedett a házhoz szállításkor – ez jelenleg bruttó 1.143 Ft.

Minden esetben, amikor az elállási jogával élni kíván, kérjük egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal e-mailen vagy telefonon a félreértések elkerülése érdekében.

 

 

Rólunk

Finetest a dél koreai Osang csoport saját márkája, amely világszerte több mint 110 országába exportálja a legkorszerűbb bioszenzorokkal ellátott készülékeit. Vércukor és koleszterinszintmérőkön túl, a szívbetegségek és a rák diagnosztikai szenzoroknak is vezető kutatója és fejlesztője.

 
Cookie beállítások

2000 Szentendre Kalászi út 3

06-26-886-288

info@rehabrt.hu

A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk

Kosár tartalma

Vásároljon még 10 000 Ft értékben az ingyenes házhozszállításhoz
Vásároljon még 10 000 Ft értékben az ingyenes házhozszállításhoz
Tovább a kosárhoz